Polityka wysyłki

💡 Ważne: Okoliczności, na które nie mamy wpływu (klęski żywiołowe, święta, warunki pogodowe itp.), mogą spowodować opóźnienia w dostawie. Chociaż większość paczek dociera na czas, nie możemy zagwarantować dokładnej daty dostawy. Wszelkie problemy z dostawą leżą w gestii przewoźnika.

Ostrzeżenie

📦 Po przekazaniu paczki przewoźnikowi, odpowiedzialność przechodzi na kupującego.

  • Zapewniamy, że wszystkie nasze paczki są w idealnym stanie przed wysyłką.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia, straty, opóźnienia celne, uszkodzenia paczek, błędy w dostawie popełnione przez przewoźnika, nieudane próby dostarczenia lub nieprawidłowe dane adresowe podane przez klienta.
  • Wysyłka jest usługą świadczoną przez lokalnego przewoźnika jako uzupełnienie twojego zamówienia u nas. Z tego powodu wszystkie kwestie związane z wysyłką należy kierować bezpośrednio do odpowiedniego przewoźnika. Klient powinien skontaktować się z lokalnym przewoźnikiem w przypadku problemów z dostawą.

CZY OTRZYMAM NUMER ŚLEDZENIA?

Tak, zapewniamy numer śledzenia dla każdego zamówienia. Śledzenie będzie dostępne, gdy tylko twój produkt zostanie wysłany.

📩 Aktualizacje zamówienia przez e-mail:

  • Potwierdzenie, że twoje zamówienie jest przetwarzane
  • Powiadomienie, gdy twoje zamówienie zostanie wysłane
  • Powiadomienie w dniu, w którym twoje zamówienie jest w drodze na dostawę
  • Potwierdzenie, gdy twoje zamówienie zostanie dostarczone
  • Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą strony „Śledź moje zamówienie” na naszej stronie internetowej.

🔹 Uwaga: Każdy produkt może być wysyłany oddzielnie w różnych paczkach, aby uniknąć opóźnień.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Ze względu na nasze szybkie czasy przetwarzania, zazwyczaj nie akceptujemy anulacji.

Jednakże, jeśli chcesz anulować swoje zamówienie w ciągu 24 godzin od zakupu, dołożymy wszelkich starań, aby spełnić twoją prośbę.

Po otrzymaniu przedmiotu, klient może poprosić o zwrot i zwrot pieniędzy, kontaktując się z nami za pomocą tego linku:

🔗 Kontakt z nami

💡 Uwaga: Spory dotyczące anulacji są zazwyczaj odrzucane z powodu naszego szybkiego przetwarzania zamówień. Zalecamy dokładne sprawdzenie zamówienia przed potwierdzeniem zakupu, aby uniknąć konieczności anulowania.

KOSZTY WYSYŁKI

🚚 Pokrywamy koszty wysyłki dla każdego zamówienia.

📦 Wszystkie nasze produkty są dostarczane bezpłatnie do twoich drzwi.

💳 Nie jest wymagany minimalny limit zakupu, aby uzyskać bezpłatną wysyłkę.

W przypadku innych pytań lub zapytań, prosimy o kontakt pod adresem:

📩 [Email]